Månda....

Dag: 2009-12-28 | Kl: 12:43:31 |Mica´s dag | Kommentera (0)
å ä på jobbe jobbar 10-18 idag sen kommer lilian å tar över sen hem å ska faktiskt försöka låta bli å göra för möe emelie fixar stallet idag så ja slipper de idag sen halv åtta i kväll visar tv4 matchen mellan färjesta å frölunda ute match på ullevi över 34000 biljetter sålda ska bli kul å se den matchen just nu ä plogbilen här å gör fint de har komme ca 1 dm snö inatt å vägen va inte plogad när ja gick hit i morse så de va lite svårt å gå ordentligt tog 1tim å 20 min brukar ta ca 55 min annars man kana hit å dit så de känns i bena nu kan ja säja ska ta ett kort me cammen härute sen så får ni se hur de ser ut i lilla lindfors =) hmm börjar få ont i huvet åxå faan har inga tabletter me mig häller suck att ja aldrig kan lära mig att ha lite i väskan,,  nu vill han som plogar ha mat brb.........så då va de klart =) jaha näe dax å göra nån nytta här då kanske fast de inte finns nån lust alls men då går tiden lite fortare iallafall


Ha de gött alla=)=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0