Go möra.....

Dag: 2009-07-27 | Kl: 10:11:53 |Mica´s dag | Kommentera (3)
Ny vecka igen vakna kl 07,18 av att en jäkla skata satt å skrek som en tok utanför fönstret å ville faan inte sluta så ja gick upp å skaka till i rullgardinen då vart de tyst i 30sek så börja den skrika igen men bara en kort stund nu sen flög den i väg å så skönt å tyst de blev haha i 2 min då börja katten MJAAUUA så de va å kliva upp å ge han mat hmm inte meningen att ja ska få sova tror ja gick å la mig igen somna om å vakna 09,20 av telen de va camilla som ringde =) hon sa fortsätt sova å ring när du vaknat sen men ja fick se va kl va så sa ja ne ingen ide å fortsätta sova nu kl ä för mycke å skulle ja somnat om då hade ja nog inte vaknat förän 11 haha å då har ja blitt sååå seg istället så vi prata ett tag sen la vi på å nu sitter ja här har fått i mig macka m räkost mumsi ,,, va ska man göra idag då innan jobb kl 4 blir väl som vanligt plocka ur diskmaskinen osv dammsuga för tuva fäller igen så de ä nästan ryamatta här haha ne nu ska ja kila vidare
va ska ni göra idag???
Ha de gött=)=)
<-----ryamattläggaren=)=)

Postat av: Linda - ndaiL

Gomorron!



Hur är det idag? :)

2009-07-27 @ 10:39:52
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: emma

idag funkar det bra för mig!



Ja har inte det men ska tigga massage av tobbe haha..



Hoppas du får en bra dag min vän. KRAM

2009-07-27 @ 11:40:24
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Jo det är bra :)

vad gör du?

2009-07-27 @ 13:21:40
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0