***pepp talk***

Dag: 2009-07-30 | Kl: 16:59:40 |Mica´s dag | Kommentera (0)
Har precis vart inne å kommenterat/peppat emmas inlägg hon är i en rättstvist mot sin mor som gjort bedrägeri mot henne ,något som jag, som själv är mor inte kan förstå hur man kan göra mot sin dotter å ni ska tro ja har försökt förstå men nee kan inte komma på en enda sak som gör de ok att göra så mot sitt eget barn , trots jag inte har läst emmas blogg så himla länge så känner jag att emma är en stark tjej och ja vet att hon kommer klara detta i morgon fre ska hon träffa sin advokat inför kommande rättegång och ställas inför sin mor , å ja säjer DU KLARAR DETTA EMMA de vet jag =) trots ja inte känner dig irl så känner ja djupt i mitt hjärta att de kommer gå bra till sist vill ja bara säja att vi är MÅNGA som tänker på dig i morron ta hand om dig många kramar från mig =)
ps emmas blogg hittar du under mina länkar om du vill läsa ds


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0