kvällen

Dag: 2009-11-30 | Kl: 22:32:53 |Mica´s dag | Kommentera (1)
sophie har suttit å grejjat me min blogg då min header spårlöst försvunnit ????? vet inte va som hänt men borta ä den så därför nytt igen=) tänkte lägga upp massa söta bilder på lussekatten findus men datorn ä sååååå seg så de tar en evighet å ladda en bild så de får bli fler en annan gång  ska strax hoppa i säng trött efter en heldag på jobbe i morrn jobbar ja dagen Agneta kommer å löser av mig ska bli kul å höra va hon har å berätta från resan i england hon är på väg frå arlanda nu hemma om nåra timmar nä dax för spikmattan ............ 


ha de gött alla å natti natti


Postat av: Emelie

du har ju snott min header :O

2009-12-01 @ 09:36:00
URL: http://emelaiij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0