Freda....

Dag: 2010-02-19 | Kl: 12:35:30 |Mica´s dag | Kommentera (0)
hej hopp ä på jobbe nu  jobbar till 18 sen hem te stalle mocka å få in pållarna sen hem fort som faan har middasgäster kl 19 .....=) inatt har de snöa igeeeen suck nu får de faan va bra trött på detta nu hade komme nånstans mellan 5-10 cm ju :P usch men de positiva ä att SOLA skiner , ikväll kommer fam gelder åxå me flyg till göteborg sen bil därifrån å hit sen ska dom va här en vacka tror dom far hem på lörda nästa vecka jaha annars då jo middan ja ska ha ikväll ä familje midda jag , mor&far å bror kör varsin freda me tema macka,soppa,förrätt lätt å enkelt äta å va tillsammans en stund jag har idag å har macka nästa freda har mor&far då blir de soppa fredan därpå har bror då blir de förrätt sen börjar de om hos mig då jag har soppa osv osv trevligt värre =) nähä detta går inte ska fort sätta här nu ja men vi hörs =) och Välkomna hem Gelder=)
Ha de gött alla=)=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0