Torsda.....

Dag: 2010-03-18 | Kl: 08:54:55 |Mica´s dag | Kommentera (0)
jaha då har man ryggskott eller nåt de har inte smällt till som ryggskott gör men är ungefär som ryggskott men ja vete faan tisda natt va förjävlig kunde inte sova hade så ont vid svanskotan sen kunda ja nästan inte komma ur sängen på onsda morron jobbade 11 timmars pass me denna ryggen mamma kom ner å hjälpte mig lite ett par timmar haha är de inte komiskt att man ska tappa så mycke på golvet när man inte kan böja sig kan säja att de gjorde ja massor igår jaja inatt har ja legat på rygg hela natten inte orkat vända på mig har fortfarande ont jag har ett blåmärke bak vid svanskotan som jag har haft i säkert 20 år så nåt är ju fel de vet jag jaja strax bär de iväg till stallet fixa där å sen jobba mellan 12-20 ja de får ta den tid de tar är inte lika rapp på jobbet just nu men de får gå ne nu ska ja få nåt i magen men vi hörs
Ha de gött alla =)=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0