Hallooo

Dag: 2010-11-03 | Kl: 21:52:58 |Mica´s dag | Kommentera (0)
hejsan svejsan då har man landat i soffan efter ett jobbpass skönt =) för ett tag sen så hade en tjej Emma en blogg som jag följde en jättego tjej men pga olika omständigheter tog hon bort bloggen men som tur va hade ja fått hennes mobilnr och msn adress så lite kontakt har man haft å ikväll va ja in på msn å då va hon inloggad så ja passa på å skriva till henne =) då fick ja veta att hon har en ny blogg Trevlit kan ja säja =) nu kan man följa igen =) å ja önskar henne allt gott i livet nu =) Kram Emma
jaha ja i möra jobber ja hele dan hua även freda men på lörda bli ja ledig guuud så gött vi har stängt då men ska köra hö me Agneta 1 lass te henne å 1 lass åt mig gött när en kan hjälpas åt =) nä nu ska ja kolla fb  men ha de så gött alla=)
En bild på min bästa vän Agneta å hennes make Tommy så fina så=)
blomsterarrengemangen jag gjorde åt dom 16 st blev de=)
bordsdukningen=)
lite bröllopslekar=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0