oops........

Dag: 2010-11-17 | Kl: 22:06:06 |Mica´s dag | Kommentera (0)
jaha då va de ett tags sen igen man skrev lite här ...........jaja så äre  sitter i soffan kikar på nyheterna nu snart blire spikmattan gött vad skulle ja göra utan den haha den hjälper mig nåt heelt otroligt, otroligt egentligen vad små nubbar kan göra =) ja annars då .......hmm ja i söndas fyllde man år igen attan va åren går hinner inte riktigt mä längre , målar gör jag än just nu gör ja en julkranslampa =) har även gjort en tomte som håller i en pelarliknande grej som de ska stå ett större ljus på =) va på utvecklings samtal me sophie i måndas kväll på bergmästargården där eleverna bjöd på 3 rätters middag  förrätt räkrulle varmrätt filé mignon och marängsviss till efterrätt JÄTTEGOTT alltihop efter middan va de dax för samtal med mentorn och hovmästaren sture och allt är jättebra hon ligger på vg i de mästa  2 g och i matlagningen där hon har hovmästaren sture han hade otroligt bra betyg på sophie =) en av hans bästa elever och tyckte på skoj att hon skulle göra lite misstag tydligen så gör hon inga misstag och han sa att de är misstagen man lär sig av sa han å skratta sen sa han även att sophie som går ni 1a året på gymn är lika duktig som en fulllärd elev redan =) man blev riktigt rörd av hans ord =)=) nä nu ska jag strax gå å lägga mig men vi hörs
Ha de gött alla=)=)
här är lite nya bilder på Findus kissen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0