Nyårs afton !

Dag: 2011-12-31 | Kl: 11:23:59 |Mica´s dag | Kommentera (1)
ja då va sista dan detta året här i morse va de nästan 10-* ute solen skiner och frosten gnistrar kunde ju ha vart en dec snö de som kom där före jul kunde ju ha fått lega kvar men nää då de skulle promt bli +* geggit å kletigt på marken fyy ska tydligen komma in snöväder i morrn ,enligt yr så ca 10mm kan väl hoppas att de får ligga kvar ett litet tag i allafall .
Min lunginflammation är bättre men långt i från bra de va att en dryg skit detta har dåligt me ork och jobbit med andningen än=( ska iväg i januari och röntga lungorna, hoppas hoppas de ser bra ut ! de positiva i de hela är att jag gått ner 8 kilo =) inget ont utan att de har nåt gott med sig=) de jag ätit har liksom smakat järn nu smakar de inte järn längre men inget smakar som de ska liksom! aptiten och hunger är som bortblåst!
Ikväll blir de nyårs firande i bygdegården är bjuden dit att fira in nya året  me goa vänner brorsan  å manne är dagens kockar =) vi blir ett 20tal , i år har jag sagt nej till raketer då det är så mycket djur på bygden och många av dom är vääldigt rädda så vi har köpt rislyktor att skicka upp i stället i flera härliga färger ska bli spännande att se dom åka upp mot himmelen =)
nej nu ska jag få nåt i magen blir väl en skink macka men ta hand om er alla och GOTT NYTT ÅR på er !
och tack Lilla hjärtat =) tänker på dig med

Postat av: lilla hjärtat

gulledig :)

Tänk om du kunde bli frisk ifrån din lunginflammation snart, det känns som om du varit sjuk hela hösten! Hoppas att många små stjärnor tänkte på dig extra mycket inatt då det nya årets drömmar får liv.

Många Kramar <3

2012-01-01 @ 18:21:12
URL: http://littlegirlsheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0