Onsda.....

Dag: 2011-02-16 | Kl: 17:04:18 |Mica´s dag | Kommentera (0)
dagarna går fort när man grejjar de är redan eftermidda idag har emelie städat sophies rum medans hon var där tog jag badrummet sen gjortde ja middan köttfärssås å spagetti blev de när vi hade ätit for vi till stallet jag mockade och emelie städade sadelkammaren så nu är de fint där åxå =) när vi kom hem så passa ja på å städa hallen åxå så i morron blire städ av sovrum + datarum sen äre färdigstädat=)
tog lite kort på Tosca igår kväll ................
Min vackra Tosca
Lille Tiger bebis hitta en ligg plats igår kväll åxå på sophies dator=)
varmt å skönt där
ne nu ska ja ta mig en fika ni får ha de så gött alla=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0