Lördag 23 juli...

Dag: 2011-07-23 | Kl: 11:35:31 |Mica´s dag | Kommentera (0)
sola sken när jag kom upp men snart gick de över till helmulet har även regnat en skvätt på förmiddan inatt mellan ca halv 2 och 4 så åskade de åt kristinehamn-karlstad hållet ganska ordentligt men kom aldrig häråt men huvudvärken släppte äntligen , igår kväll gick vi över och grattade Agneta på hennes födelsedag och blev kvar till halv 2=) kunde inte somna pga huvudvärken så somna efter 4 nån gång så man känner sig lite seg nu =) haha de sjöngs hela kvällen så Agneta kan väl inte prata idag =)

idag ?ja va händer idag nja blir nog ganska lungt tror jag sånt väder nu kanske blir filmdag krypa upp i soffan å kika på nåra bra filmer låter som en bra idé =) bara hoppas på att de inte blir åska så man måste dra ur strömmen , det är 22* varmt ute så de ä en aning kvaft ute ja vi får se va de blir =)
tragedin i norge då vaa faan händer inte klokt ju man finner inga ord ;( mina tankar går till morge idag !
ne nu ska ja ta mig lite frukost men vi hörs snart igen ha de gött alla=)
Korten taget av sophie =)
vitt papper påskfjädrar och vatten så blir de så här=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0