Månda.........

Dag: 2011-07-04 | Kl: 09:51:25 |Mica´s dag | Kommentera (0)
i morse vid 7 for stefan m kusin och far och farbror upp mot jämtland dom ska va där nåra dar å grejja me stugan dom har där men ja har ju alla ungarna hemma å de är skönt =)
Ska snart gå ut och öppna upp sommar hagen så pållarna kan gå ner å käka ska även kamma klart tuva har kvar runt hals och bak på rompa på henne =) lite svårare att komma åt runt halsen .
ska även baka tänkte jag vad ? vet ja inte än ,vi får se =)
jag måste bara få dela med mig av en länk med underbara saker till hemmet , man blir alldeles salig av att se alla grejjer http://www.countrybymail.se/se/grp/textilinredning.php kika där så får ni se vad ni tycker =)
ne nu ska jag sätta på kaffe bryggarn och hoppas att nåra *tonåringar* vaknar snart ja för emelie är snart tonårstiden slut hon blir ju 20 den 13 juli =) hjälp vart har åren tage vägen??
ne nu får ni ha en bra dag alla så hörs vi =)
en trött Tosca <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0