12 juni...

Dag: 2011-06-12 | Kl: 12:06:34 |Mica´s dag | Kommentera (0)
och 12 dar kvar till midsommar =) idag ser de ut å bli skapligt fint väder igen igår va de skumt ute väldigt klibbigt i luften och kändes kallt trots de va 19* ute jaja de va igår de idag då ?? just nu är gubben , bror och emelie in till stan för att bla byta blandaren vi köpt till diskbänken för den läcker tråkigt när nya sakerna ä trasiga så just nu är vattnet avstängt ett tag .......igår jobbade jag lika kul som alltid eftersom jag inte jobbar så mycket just nu så längtar man till jobbet ,  jag har ju ett himla kul jobb =)
lilleman är mycket dålig i magen=( kommer som vatten ur han nu stackarn nu blire kokt fisk diet för han hoppas hoppas han blir bättre man lider me han simon och bror va å fiskade igår och fick abborrar som jag ska koka åt han sen =)
nu börjar de blomma både här och där i trädgården börjar lixom bli vackert =) en härlig tid nu , nu kan tiden gärna få stå still ett par månader el halvår =) eller varför inte va så här året runt skulle va underbart tänk å få slippa vintern haha kom på att Elin skulle inte hålla me mig alls i de hade hon fått bestämma så hade de nog vart vinter jämt hon älskade vintern dock inte blia´n då =) lilla stumpan va ja saknar henne å hennes påhitt å bus haha ofta fick ja få sms där de stog * kastar popcorn på tröllongen * eller *kastar skumtomtar på tröllongen* el liknande  då va Elin uttråkad =) då kom de sånna sms , Älskade lilla Elin om du visste så saknad du är .
men de är bara att bita ihop du är borta och kommer aldrig igen men i mina tankar finns du alltid <3
nej nu väller massa minnen upp blir lite kännslosamt så dax att ta tag inåt att göra en stund behöver ju dammsuga igen men önskar alla en helskön sönda Ha de gött =)
DÅ  hihi så liten han va *lilleman* <3
NU


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0