Bakdag............

Dag: 2011-10-23 | Kl: 16:17:59 |Mica´s dag | Kommentera (1)
japp de är det idag snart fyller sophie 18 år så då ska vi fylla upp frysen lite till kalaset .......

Först ut är dubbla flarn m choklad kräm =)
då va dom klara nu ska sophie göra vaniljdrömmar=)
sen gjorde jag bondkakor
och nu väntar jag på att jitterbugg rullen ska stelna lite i kylen
sist gjorde jag russinkakor=)
så nu bakar ja inge mer idag , sophie kanske ska göra en sort till
ja vi får se =)
nu ska ja spela lite på facebook men vi hörs snart igen =)
ha de gött alla!

Postat av: lilla hjärtat

Så flitig du har varit idag! Kan tänka mig att ni firar hennes födelsedag med tårta och sång =)

kram <3

2011-10-23 @ 22:38:14
URL: http://littlegirlsheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0