Frost....

Dag: 2011-10-20 | Kl: 10:48:18 |Mica´s dag | Kommentera (2)
ja i morse vid 8 så va de vitt på marken av frost -3* brrr , valpen stod på 3 ben när hon va ut å kissa =) å fort in när hon va klar
där va hon inte stor =)
jaha va händer idag då ? ska iväg om en stund och klippa en bekant , dammsuga å plocka lite blire åxå.
Igår tog vi reda på älgkött de blev ca 36 kilo när vi va klara , vi började 18,00 å va klara 22,00 känns i rygg bla men ä så gött å ha frysen full igen , vi fick en mindre frys av mor å far så nu har vi gött om plats igen så nu kan ja även baka lite extra å frysa ner , sophie fyller ju 18 år den 2a november så tills dess ska de bakas både de ena å de andra =)
nu skiner sola de ser ut å bli en kanon fin höst dag kanske skulle man börja kratta undan en del i trädgårn?? ja vi får se va som händer
ha en bra dag alla så hörs vi snart igen=)
godingen vår =)

Postat av: lilla hjärtat

ja är det så kallt skulle jag stå på, kanske inte tre, men ett ben! Brrrrrr! Vad heter lille valpen och katten? Är Tosca döpt efter favorittårtan eller =)

Åh jag längtar så mycket efter ett husdjur igen! Skulle vilja ha en liten hund, men det blir nog inte så har jag en känsla av. Dyrt med allting och sedan att då måste jag veta att nu är jag inte på sjukhus något mer. Haft två katter innan "Kissen" som jag ärvde av en kontaktperson och sedan min lilla söta Siri. Det är tungt nu med allting, tungt, riktigt tungt..

Kramar om dig!

2011-10-20 @ 23:19:23
URL: http://littlegirlsheart.blogspot.com
Postat av: lilla hjärtat

p.s.

jag svarade på din kommentar inne på min blogg :)

d.s.

2011-10-20 @ 23:29:18
URL: http://littlegirlsheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0