kallt....

Dag: 2011-10-18 | Kl: 20:43:10 |Mica´s dag | Kommentera (2)
idag har de vart en riktigt kall höstdag , regn , blåst kylan har gått rakt in i märgen brr hoppas de blir bättre i morrn ,vindstilla å sol skulle sitta fint .
Undrar om de är förkylning på G fryser och känner mig mest väldans seg =( tvi tvi de vill ja inte .
Mina tankar går mycket till en tjej som ja vill hjälpa sååå mycke men vet inte om ja kan , visst man stöttar me ord osv men vill så gärna hjälpa henne ur *problemet men hur hjälper man ? vad gör man ? baah så svårt , jaja jag gör de jag kan iallafall är bättre än att bara se på och inget säga .......
hittade en liten dikt som stämmer såå bra........

Hej lilla Sol, lilla stjärna
Du fick ett liv
ett änglafrö att vårda och göda

Glöm inte bort
att ett litet frö behöver mycket
ljus, kärlek och omvårdnad
för att kunna växa och bli ett moget träd
som till slut slår ut i full blom

Lilla ängel
Glöm inte bort det som är viktigast
och det är Du lilla stjärna
Du vill bära de svagaste på din rygg
Men du måste bära dig själv först

Ditt liv är allt lilla stjärna
och glöm inte bort att älska dig själv
för vi älskar dig

Göm dig inte
utan låt världen få se
vilken strålande Sol du är

Livet är underbart
men också fullt av törnar och snaror
Hur ska vi annars bli klokare 
och lära oss av våra misstag
och lära oss att älska även de som har det svårt

Låt dig aldrig krossas av livets kullerbyttor 
Låt det istället bli ett sätt att göda ditt lilla frö

Du är allt lilla stjärna
Vårda dig själv
som du skulle vårda 
det käraste du vet
för du är det käraste du har

Lilla ängel
utan dig skulle vi vissna
och förtäras i evig sorg
för du är vår sol i universum

Öppna dina ögon och se
för där finns många änglar som 
vill hålla i din hand

Jag är en liten ängel
som alltid finns vid din sida
och försöker beskydda dig ifrån allt ont

Lilla Sol
Jag ger dig all kärlek på jorden
all trygghet
alla glädje och all lust
allt hopp och all tro
för du är Allt lilla ängel
du är en hjälte
Du vet väl att alla människor är envingade änglar
som alltid söker efter en vän 
att hålla om
för att kunna flyga vart de vill
Ta väl hand om dig lilla ängel

min vackra Tosca

Postat av: lilla hjärtat

Tittade in här precis som om jag visste att du skrivit och lilla finaste.. vad du är gullig!

Värmer gott i hjärtat ska du veta =)

kramar

2011-10-18 @ 23:07:19
URL: http://littlegirlsheart.blogspot.com
Postat av: lilla hjärtat

~*~*~*~kramar om dig~*~*~*~

2011-10-19 @ 16:03:26
URL: http://littlegirlsheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0