Go morron

Dag: 2009-08-17 | Kl: 09:36:29 |Mica´s jobbdag | Kommentera (2)
Då va man på jobbe har förberett de mesta nu har bara lite grann kvar idag jobbar jag 10-20 blä tycker inte om dom här heldagarna men måste de så länge svägerskan ä sjukskriven å hon ä sjuk skriven till och med slutet av oktober så ja får bita ihop ett tag till ne nu ska ja sätta mig ute me en cappuchino å ta ett bloss men vi hörs under dagen
Ha de gött =)=)

Postat av: Svägerskorna's Viktkrig

Okej se där ja. :) Jobbar du med?

2009-08-17 @ 11:18:30
URL: http://svagerskorna.blogg.se/
Postat av: Svägerskorna's Viktkrig

Det gick ok med hästen :) Träna mkt ledarskap från hagen - stallet. hon ville gå väldigt långt framför mig och stark som 17. Men jag fick henne o ge med sig, på väg till hagen gick hon som ett lamm bakom mig och stanna så fort jag stanna. Så jag vann nog, hoppas jag. Får se hur hon är imorgon :)

2009-08-17 @ 13:56:25
URL: http://svagerskorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0