Ny glass....

Dag: 2009-08-17 | Kl: 14:01:42 |Mica´s jobbdag | Kommentera (2)
Det kom en ny glass idag mycket god mörk choklad är jag inte särskilt förtjust i men denna va kanon god rekomenderas vanilj glass med choklad sträng inuti å mörk choklad m cocos på utsidan

Postat av: Agneta

Hej svejs! de där ser ut o va nått för mej! de ä bara att de ä mörk choklad. Måste provas.

2009-08-17 @ 23:55:55
Postat av: joakim berg

hejhej jag heter joakim berg och har östergötlands just nu största blogg och bor i en småstad med 8000 invånare:) skulle bli jätte glad om du kollade in min blogg så jag kan fortsätta växa och nå toppen, om du gillar den fortsätt gärna läsa den=)

lägg till mig på bloglovin med om du vill för lägger till alla som lägger till mig:)

ber om ursäkt om det jag skrev stört dig ha en bäst dag:)

2009-08-18 @ 18:52:03
URL: http://jockiboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0