Ledi Lörda

Dag: 2009-12-19 | Kl: 12:34:31 |Mica´s dag | Kommentera (0)
Japp ledi såå gött =) har precis komme från stalle vart där å mockat å gjort fint=) sen ska vi hämta hö så vi har över jul å nyår kanske klarar oss me två rundbal annars får vi hämta i mellandagera ,, tänka va skönt de va å få se tosca igår ja stoppa in handen till henne å hon lukta å lukta å lukta hon kände igen mig =)=)   ,,,strax ska emelie å ja ta å plocka å städa lite så man kan ta de lungt å skönt resten av dagen sen ,,, frank å jorina å barnakom tidigt i morse åxå gött att dom ä hemma igen =) å nu ett tag framöver blir de minimalt med jobb för mig pga att lilian har börjat jobba lite å sen har vi mindre öppet under ju å nyår så ja blir ledig SKÖNT ja kan behöva lite paus frå jobbe å i vår drar antagligen ja å min kusin Carina te irland såååå kul de ska bli å göra nåt annat ja har alltid velat åka antingen dit eller skottland =)=) ja vi får se hur de blir kul skulle de va iallafall ne nu ska ja fixa me annat en stund men vi hörs



MIN VACKRA GOA BÄBIS TOSCA
Ha de gött alla=)=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0