en kommentar....

Dag: 2010-12-18 | Kl: 18:27:33 |Mica´s dag | Kommentera (0)
fick en kommentar på ett inlägg jag gjorde för 7 mån sen där jag förklarade för några bloggläsare som undrade varför jag inte bloggar lika mycket som jag gjorde då förklarade jag att de beror på att jag jobbar så pass mycket så därför hinner jag inte alltid med bloggen och igår la jag upp länken på facebook och då fick jag denna kommentar

Mulle
Det var ett jävla klagande på dina jobbtider sluta jobba då om det är för jobbigt du vet fan inte vad jobba är
vet inte om man ska skratta eller gråta jag klagade inte jag förklarade för mina läsare och vadå vet inte vad jobba är  jag har jobbat i 7 år utan semester och inte vet vad jobba är ???
sökte på ipadressen och den går till ett företag som jag vet  2 personer jobbar på  så ja...............och jag har 2 möjliga som kan se min facebook då jag har sekretess inställningar till bara vänner så bara mina vänner kan se de jag skriver


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0