Tisda=)

Dag: 2010-10-26 | Kl: 21:59:36 |Mica´s dag | Kommentera (0)
sitter och kikar på tv =) ska väl snart tassa te sängs å lägga mig på spikmatta  haha klarar mig inte en natt utan den  många gånger somnar ja på den å då sitter den nästan fast haha provade en gång att inte ligga på den å ajajaj de gick inte ont som bara den å hade kraftig rls så när kl va 3-4 fick ja ta fram mattan så nog är ja beroende av den jaja ganska harmlöst beroende iallafall =) ja som ja kanske sagt så har ja en hitte katt här och jag har suttit många timmar i tele å vid dator för att få ut info om att han finns hos mig men utan resultat nu kommer en person från länsstyrelsen hit för att titta på honom och om hon tycker han ser välmående ut så blir de polissak av de och dom betalar djurskyddet pengar för att ta hand om honom så förhoppningsvis så kommer han till någon snart och dom annonserar i tidningar mm så kanske nån känner igen honom å han kommer hem=)
denne killen är sååå otroligt tillgiven och kelgo så ja har aldrig vart me om maken kunde han skulle han krypa under skinnet på en  hoppas hoppas att någon känner igen han så han får komma hem någon saknar han säkert massor=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0