20 april ...

Dag: 2011-04-20 | Kl: 23:17:31 |Mica´s dag | Kommentera (0)
ja då ska man skriva en rad igen då =) ja de går frammåt med renoveringen nu har jag tapetserat och lagt golvet la vi i måndags igår bar jag upp underskåpen så nu ska de göras en sockel som dom ska stå på sen bänkskivorna kommer ca 10 maj så de får va lite provisoriskt så länge det ska kaklas lite mer eftersom dessa nya skåpen sitter högre upp än förra som tur är så har vi kvar så vi kan lägga till=)
ena väggen tapetserad där ska skafferi och kylskåp stå sen
fönstret ut mot vägen
fönstret ut mot lilla vägen
skafferi och kyl på plats
vi har bytt plats på dom nu
imorron ska vi in te stan å ikea handla lite småplock till köket ska även köpa nya blomlådor och lite blommor
och blomjord så jag kan göra lite fint ute på altanen nej nu ska jag göra en systemåterställning på sophies dator som bara är såååå knäpp men först en lite video på våra pållar togs häromdan =)
så go natt på er alla =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0