skärtorsdan

Dag: 2011-04-21 | Kl: 22:36:54 |Mica´s dag | Kommentera (0)
äntligen landat i söffa efter en lååång dag åkte vid 11 till karlstad först till sjukhuset för mor skulle på röntgen av handleden kom därifrån ca 12,45 sen bar de iväg till IKEA där de vart lite små plock till köket som anslags tavla , gardinstänger , spetsgardiner , sen vita krukor på fat  till vardagsrummet lite doft ljus , till altanen köpta jag solsellslampor solgula bollar stora som fotboll ca dom lyser så fint ute nu =) sen hitta ja super söta sängkläder 129/set vita med smårosor på =)såna där grejjer man hänger på baksidan dörr me krokar på en till sophie å en till badrummet alltid bra me lite extra krokar =)lite annat smått som rivjärn,slickepott brödpensel=) sen for vi till obs där köpte jag nya lådor till blomlådorna och lite mat blev det åxå =)på väg hem sen så stanna vi på mossbergs i ulvsby där jag skulle köpa kol och blommor till blomlådorna så i morrn ska vi gräva fram fiiin fiin blomjord i dyngstan hitta även ursöta små krukor på fat och passande blommor som passade kanon på min lilla fönsterbräda i badrummet , de va sista stoppet sen for vi hem plockade upp allt å fixade lite me de sen laga vi mat sen for vi till stallet fixade där å tog in dom för kvällen va hemma efter 21 så nu gör jag inge mer idag imorrn ska emelie och jag städa i hagen fyrhjuling+släpkärra å sen mocka utav bara faan nu önskar jag alla en trevlig kväll så hörs vi =)
anslagstavlan
underbar gerbera inköpt
solsellslampan den ena av 2
nya lådor , blommor å söta nyckelpigor att dekorera me
spetsgardinerna
nya krukorna det ena fönstret
doftljusen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0