8:e december.....

Dag: 2011-12-08 | Kl: 14:27:08 |Mica´s dag | Kommentera (1)
ja måndas kom snön och i morse kom kylan 11-* brr och enligt yr.no så ska de bli 2+* och 11 mm regn så de va nog den snön de kunde de inte få ligga de som nu ändå kommit ?? nä nu blir de väl som vanligt -* +* omvartannat ett tag =( från de ena te de andra jag har ju vart rätt krasslig ett tag och i morse fick jag tid hos läkarn va tvungen då jag hostade så de small till i magen inatt och fick jävligt ont så i morse ringde jag fick tid kl 10 de visade sig vara en kraftig infektion så de fick jag penecilin mot och mot hostan fick jag cociliana så förhoppningsvis så får jag sova har inte gjort de ordentligt sen natt mellan tors_fre förra veckan nackdelen då är att de som blev i natt är en kraftig muskelbristning i magen och den gör ju inte saken bättre när jag hostar så känns de kan ja lova , har tagit 1a tabletten penecilin och mår ganska illa hmm ska man må så i 10 dar till tro ?? ja i allt de negativa så finns de faktiskt en possitiv sak =) Marica har gått ner 4:a kilo har ju mest bara druckit kolsyrat vatten inte haft nån aptit alls å ska ja må så här illa så lär ja ju gå ner lite mer =) va säger man inget illa utan att de har nåt gott med sig =) ne nu ska jag krypa upp i soffan har ju inga krafter till når även om huvvet vill massor , bror ringde nyss och frågade hur de va och han sa att nu är de du som tar de lungt , men de känner jag själv åxå har ju aldrig vart så här dålig förut som jag har nåt minne av.
ne kilar vidare nu me ta hand om er där ute så hörs vi snart igen =)
tissongen gillar påsar=)
skoj =)

Postat av: lilla hjärtat

Åh, nu får du låta andra pyssla om dig och julstressen lämnar du åt någon annan :)

Krya på dig! KRAMAS

2011-12-08 @ 22:00:40
URL: http://littlegirlsheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0