God-Jul

Dag: 2011-12-24 | Kl: 12:23:32 |Mica´s dag | Kommentera (2)
Ja då va de julafton igen , ett år går fort och julen i år är grön och 2+* så nån riktig julstämmning är de inte =( de va en dec snö fram till i går morse , klockan 2 ska vi va hemma hos mor å far äta gott och bara ha de skönt å gött , har nåra klappar att dela ut kvar till bekanta =) .
ja i onsdags fick emelie och simon flytta in i huset dom ska hyra skönt för dom att få eget efter att ha bott i ett rum här hos oss sen i mars =).
ja nu ska jag väl ta å börja leta fram de jag ska ha på mig de är alltid lika tråkigt då man aldrig blir riktigt nöjd =) jaja nåt finner ja väl =)
önskar alla goa vänner en alldeles underbar julafton och ta hand om er därute och kör försiktigt om ni ska ut på vägarna =) Go-Jul <3

Postat av: lilla hjärtat

*~*~*~*~kramar om dig nu mitt emellan jul & nyåret~*~*~*~*

2011-12-26 @ 22:15:53
URL: http://littlegirlsheart.blogspot.com
Postat av: lilla hjärtat

Tänkt på dig mycket idag.. <3kram

2011-12-29 @ 00:20:43
URL: http://littlegirlsheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0