opps igen=)

Dag: 2011-02-09 | Kl: 17:56:25 |Mica´s dag | Kommentera (1)
Jag har en förmåga att glömma bort bloggen nu=( jaja bättre sent än aldrig=) trots att jag inte jobbar just nu så är det lite mycket med papper fortfarande + att jag hjälper de nya ägarna en del =) och jag har ju en liten bebis att hålla ögona på om dagarna =)
snart ska jag bort till hästarna =) och ta in dom sen in en sväng till mor å far =)
sen ska jag ta en lååång varm dusch sen krypa upp i söffa å kika lite på tv,n
men ska försöka skärpa mig och skriva lite oftare=) vi hörs ta hand om er där ute♥
tittut har ni sett choladbruna tassar förut?
Handsup=)
19 år och 11 veckor gamla=)
solkatt
avkoppling=)♥

Postat av: Emma

Hoppas jag med ska bli så skönt när det är över så!! Tack för du bryr dig gumman.



Ja men precis man vet ju aldrig när den lilla tittar ut vad som passar då faktiskt det är sant det :) Kram <3

2011-02-09 @ 18:10:21
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0