20 november

Dag: 2011-11-20 | Kl: 11:51:47 |Mica´s dag | Kommentera (1)
en grå dag igen 5+* , disigt som attan , blir en lugn dag ska väl slänga i en maskin tvätt sen , tog upp en stoor älgstek igår men vet inte va ja ska hitta på me den än ???
Om ganska exakt en månad så flyttar emelie å simon till ett hus här i närheten som dom ska hyra=) så då kommer kontoret flyttas in i de rummet dom bor i nu och rummet i källaren där alla deras kartonger me grejjer står ska de bli mys rum me soffa å tv , tv-spel mm ska bli skönt att få sitt utrymme tillbaka skrivbord me datan där jag sitter just nu är i hallen så de ska bli gött att komma tillbaka i de stora rummet igen jag vill även göra garderob längs ena väggen i de rummet så man kan ha mycke mer här uppe än idag ,sängkläder och gardiner/dukar är nere i källaren nu skulle va skönt att ha de här uppe =)
ja sen jag skrev sist har vi en till liten familjemedlem både sophie och jag kan inte va utan katt och vår älskade lilleman dog ju för oss=(  , sophies mormor vet hur mycket sophie behöver en katt för att vara  hel så en dag ringde mormor till sophie och undrade om hon ville följa med och hämta "höns"=) och javisst  sa sophie , när dom kommer tillbaka kom sophie med en kissonge =) en mycket glad sophie kan jag säga och de värmde hela mitt hjärta åxå =) så nu har vi en liten kille som är långhårig grå/vit hans mamma är norsk skogskatt och hans pappa är en blandning mellan ragdoll/birma/maine coon så de kan bli en riktigt stor kille ska lägga upp lite bilder på honom när jag är klar här =)
Ne nu är diskmaskinen klar så ska gå å plocka ur den men ha de såå gött så hörs vi snart igen =)
allra första kortet vi tog
ja inte konstigt att han ligger så här typiskt ragdoll=)
sova uppåner=)
ligger i tuvas mat skål och dricker=)
avslappnad??=)
nyfiken=)
åxå en stil=)
sötisar=)

Postat av: lilla hjärtat

Så gullig nya familjemedlemen är! Kan tro att Sophie är glad i den lille :)

Kramar

2011-11-22 @ 21:42:02
URL: http://littlegirlsheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0