27okt....

Dag: 2011-10-27 | Kl: 10:43:38 |Mica´s dag | Kommentera (3)
Idag är de så grått å disigt ute men varmt ändå 8+* inte illa för å va så sent i oktober hoppas diset lättar upp å sola bryter igenom =)
har nyss dammsugat och skurat klart ,diskmaskinen går för fullt och ska strax gå ner i källaren å ladda en tvätt blir nog en såndär pyssla/plocka dag .
nu går lilleman på en axilur kur han blev så akut dålig de gick fort bara på nån dag va han jättesmal lillkillen =( han fick upp en rundmask så då förstod vi direkt att han hade mask så nu får han medecin mot de igår va han lite piggare han började mjaua mer som han brukar när de va dax för blötfoder =) hoppas han piggnar på sig fort , jobbigt att se han må dåligt =(
Just nu ligger liten våffla å sussar i mitt knä =) me huvudet på min arm så hon typ sitter och sover =)
Funderar på om ja ska baka nåt idag ?? ja vi får se va som sker =)
en bild frå i sommras ett favvoställe att sussa på å med sina musar åxå=)
avslutar me att säga GRATTIIIS igen Tindra
hoppas du får en kanonbra dag
ta hand om dig tjejen=)
ha en bra dag alla så hörs vi snart igen=)

Postat av: lilla hjärtat

Tack finaste vännen! Så fin tårta du har bakat :)

Nu kom precis mamma in genom dörren, här har solen lagt sig för att vila så jag får se om den tittar fram igen.. Många KRAMAR <3

2011-10-27 @ 12:30:05
URL: http://littlegirlsheart.blogspot.com
Postat av: lilla hjärtat

Så gullig "våfflan" är.. namnet också =)

kram!

2011-10-27 @ 12:31:23
URL: http://littlegirlsheart.blogspot.com
Postat av: lilla hjärtat

Gullig du är!

Ja det är kämpigt nu.... har varit länge, men värre senaste tiden. Ifrågasätter ofta mitt "vara kvar i livet eller inte". Nu väntar jag på att mamma kommer och hämtar så går vi ned till henne tillsammans, storebror kör oss sedan till tvillingbror. Imorgon kommer mina underbara gudföräldrar, finare människor är svåra att finna!

Först kalaset. Orka igenom den.. att vara där synlig när jag själv inte vill vara kvar i mig själv. Känner mig tjock & ful, inte fått sova pga huvudvärk och magkramp.

Om jag vågade äta din tårta så skulle den säkert vara god :)

Önskar dig en fin dag vännen!

Kramar <3

2011-10-29 @ 12:38:54
URL: http://littlegirlsheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0