Dag: 2012-02-14 | Kl: 12:00:53 |Mica´s dag | Kommentera (2)
ja då va de 14 februari och alla  ♥ ans dag igen , igår när jag va ute så kvittra de så vårligt , inte så långt kvar nu förän våren kommer på riktigt , igår kväll började de snöa igen kom väl ca 3-5 cm så nu är de väl så folk kan åka snöskoter  de har varit dåligt me snö för de .
ganska fint väder även idag nån -grad bara, lite sol , var ute och skottade fram vår gång på framsidan förut .
Sophie och stefan ligger förkylda här hoppas jag klarar mig från de jag har ju haft mitt så de räcker å blir över i flera år tycker jag haha , ja vi får se .
Pratade med en sköterska om min röntgen igår hon kunde inte riktigt tyda vad läkaren skrivit om mina lungor men vad hon kunde se så såg de bra ut nu , jag frågade om myko plasma om de va de jag har haft men de kunde inte hon svara på men eftersom antibiotikan jag fick ges vid misstanke om de så är de troligtvis de jag haft och att röntgen var så långt efter de jag var sjuk de är ju 10 veckor sen jag insjuknade och är inte helt återställd än så sa hon att troligtvis så va de myko plasma jag haft men läkaren ska kontakta mig senare så då borde jag väl få ordentliga svar jaja huvudsaken är väl ändå att lungorna såg bra ut på bilderna jag har inte varken kol eller cancer som dom höjde ett finger för åxå  PHU ne nu ska jag gå å se en film me sophie " the girl with the dragon tattoo"
Önskar alla en kanoners dag =)


Postat av: lilla hjärtat

Kramar om dig finaste :)

2012-02-26 @ 22:22:34
URL: http://littlegirlsheart.blogspot.com/
Postat av: lilla hjärtat

Kram finaste vännen!

2012-02-29 @ 22:58:08
URL: http://littlegirlsheart.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0