Tisdag 19/6 !

Dag: 2012-06-19 | Kl: 18:41:20 |Mica´s dag | Kommentera (0)
ÅÅh äntligen en dag utan regn =) än så länge , men de blåser , man kan undra när sommarn kommer, om ett par dar är de midsommar =) och ett par dar efter de kommer en liten överraskning =) .
Idag drog jag ut ryamattan ut på gräset och spolade den med vatten och sen skrubba in stallsåpa i hela så de fick gotta sig en stund innan jag sköljde av den så när den har torkat kommer de dofta jättegött här =) på tal om stallsåpan så kan jag varmt rekomendera den , den är toppen till de mesta jag använder den till bla hundarna , hästarna , blommorna , träns/sadlarna osv gå in på     http://www.halsingesapa.se/  så kan du läsa mer =)  ett ex är hundarna och katten har fått sig ett bad i detta och dom är fästingfria än =) 
tänkte lägga upp lite nya kort nu men ha de så gött så hörs vi och ta hand om er därute =)
Musse & Norpan ♥
 
 
Mysen Morsan Tosca och Emelie i sommarhagen =)
Lilla söta Våfflan på sin span plats♥
Mojjon trött♥ 
en annan spanplats Musse & Norpan ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0