Lion 1 år ♥

Dag: 2014-01-28 | Kl: 21:49:50 |Mica´s dag | Kommentera (0)
jaa swisch så har ett år gått , idag blir lion 1år ♥ :-) han o Emelie o våfflan kom vid 9 i morse o va här hela dagen :-) , jag har bakat hela dagen så vi har nåt o bjuda på i morrn då stefan fyller år även brorsan fyller i morrn men numera är vi här ena året o nästa hos bror blir lite jobbigt att fika på ena stället för att senare vidare o fika på andra :-) .
o snön den bara vräker ner på ett dygn nu har vi fått över 2 dm o innan hade vi ca 3 dm så nu blir de o försöka få igång skotern :-) i söndags knallade vi alla ut i skogen o grillade korv men nästa gång blir de skotern ut :-) .
Just nu sitter ja o sophie o väntar på att paradise hotell på 3an haha de är så dåligt så man måste kika på de :-D .
I morgon bitti kommer Lion m följe igen :-) o jag ska städa undan här hemma :O sen på tors ska jag bara va ledig kanske nån tvätt men mer blir de inte :-) .
Nä nu ska jag krypa upp i soffa o mysa lite m norpan ♥ ha de gött alla :-)




så här har de snöat i stort sett sen igår .








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0