Ledig...

Dag: 2013-08-05 | Kl: 09:59:24 |Mica´s dag | Kommentera (0)
i dag o tänkt mig ut i kantarell skogen :-) har sett lite på promenaderna med vovvarna :-)
Igår kopplade vi in nya tvättmaskinen och den skulle köras första ggn tom på varmaste hmm men efter fem timmar avbröt jag och startade ett kortprogram den måste ha hakat upp sig för fem timmar va bäl lite väl häftigt :-) la sen i en 40 tvätt o körde o jisses tvätten kändes ju nästan torr jämfört me gamla maskinen :-) vi ska fixa så vi kan använda båda samtidigt , den gam la använder vi till grov tvätt typ mattor häst grejjer mm mm nä nu ska jag se om den jag körde igång förut är klar ska sen ta ner slla spetsgardinerna o köra dom å hänga tillbaka blöta de luktar så jäkla gott i hela huser då :-) ha de gött alla ♥

Bild på Lion från kusinträffen i lördags :-) mitt älskade barbarn ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0