8/11-12

Dag: 2012-11-08 | Kl: 11:40:55 |Mica´s dag | Kommentera (0)
oj vet inte vart jag ska börja ,inte varit så aktiv här på läänge men de har sina orsaker . 
vad har skett sen sist hmm jo i juni var hela familjen på lundedets camping och firade mamma som fyllde 60 vi var där en hel helg och då fick jag reda på att jag ska bli mormor ♥ Emelie är satt till 1/2-13 ska bli sååå spännande känns lite konstigt på ett sätt,jag mormor japp så är de , den helgen fick även gubben min ett samtal från en jäktkamrat som undrade om han ville ha en jämthundsvalp och ja visst han letade ju efter en som kan ta över jakten då tuva blir 11 år till våren och är pensionerad från jakt men han vill gärna ha en valp med liknande stamtavla som tuva men han sa att han ville kika över stamtavla osv och att han skulle göra de när han kom hem på söndagen och så blev de på söndan och gissa.... de visade sig att tuvas storasyster är mormor till valpen haha kan ju inte bättre bli så vi bestämde oss för att hämta hem grabben så nu har vi en Aramis här på 6 mån 
här är det första kortet på Aramis 
 
och här kommer ett ganska nytaget 
 
lilla Norpan har växt hon åxå 
 
 
å så har vi ju Våfflan 
 
 
Just i detta nu så har Norpan å Våfflan super räjjs i soffan busiga som bara den .
jag sitter här och väntar på att läkaren ska ringa , jag skulle ju ha varit på ortopeden igår em men dom ringde återbud på förmiddan att läkaren va sjuk så jag ska få ny tid dit och min sjukskrivning va tom 7 nov och jag behöver få de förlängt då jag fortfarande har lika ont i knät och inte kan fortsätta min praktik på hotell bilan =( och de är sååå tråkigt för jag tyckte de va jättekul att vara där trivdes som fisken i vattnet bara hoppas nu att de inte är nåt allvarligt som kräver op för då blir jag nog borta länge och de vill jag inte . eftersom jag inte får anstränga knär så blir de en del vid datorn och jag är ju administratör på sidan efterlysta hundar på facebook och där finns att göra alla som har en försvunnen ,upphittad eller stulen hund kan få hjälp med efterlysning och det blir stor spridning då det är snart 8000 personer som ser våra efterlysningar  behöver du hjälp gå in på https://www.facebook.com/pages/Efterlysta-Hundar-Du-annonserar-gratis-efter-Din-saknade-hund/215141331903840  
så hjälper vi dig =)  nej nu ska voffsingar ut men önskar er en skön dag , ta hand om er där ute !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0