go möra=)

Dag: 2009-07-31 | Kl: 10:10:24 |Mica´s dag | Kommentera (0)
Ny dag igen har sovit skapligt gott inatt bara vart uppe 2 ggr vaknade halv 10 =) av att de blåser ganska mycke ute så rullgardinen väsnades en del jaja bara å kliva upp även om de va skönt där under täcket så somna om en gång till nee då blir man bara såå seg ,,,,,ikväll jobbar jag sophie följer me mig ,,ser ut som de blir skit väder idag än så länge regnar de inte men blåser å ä ganska grått  i går kom de en riktig åskskur så de vart sjöblött ute igen de regnar så ofta att de hinner aldrig torka upp de minsta man kanske skulle köpa sig ett par dyra regnstövlar då kanske de slutar regna haha ja sku´lle inte förvåna mig ,ne nu ska ja ta tag i nåt här först kika lite på bloggar sen så dammsuga osv.... vi höres senare
Ha de gött =) =)ps grattis elin på namnsdan å grattis på mig me då =)=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0