Tankar på annat håll ......

Dag: 2009-07-31 | Kl: 14:13:01 |Mica´s dag | Kommentera (2)
Håller på å grejjar lite här hemma innan jobbe men kan säja att tankarna går mycket till Emma idag ,hur de går osv rättegången är snart ni kan läsa mer om va ja menar i mitt inlägg lite längre ner ****pepp talk**** så förstår ni va ja menar kikar då å då på hennes blogg om hon uppdaterat något .....ne nu ska ja ta ett sista ryck innan ja måst åka
Ha de gött  =) =)

Postat av: emma

Hej gumman! Tack för dina kommentarer ska svara på alla men här är den första =)

Det gick helt okej. Resten står på bloggen. KRAM <3

2009-07-31 @ 19:42:41
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: emma

Såg nu att du hade skrivt inlägg om mig TUSEN TACK så go du är gumman.



Min dag hos mina foster föräldrar var toppen mys och bra.



KRAM <3

2009-07-31 @ 21:06:47
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0