Lörda ........

Dag: 2010-04-10 | Kl: 17:43:38 |Mica´s dag | Kommentera (0)

jobba till 18 igår sen hem tog en treo vila i fotöljen ca 30 min sen bytte om for till stallet mocka fodra fylla vatten inne + ute i badkaret till pållarna sen hem å fick sätta mig till dukat bord me tacos gött å slippa ställa sig å fixa käk efter en så lång dag  idag börja ja jobba halv 4 fixat stallet å tog de ganska lungt innan jobbe idag i morron slutar jag 4 då direkt till bygdegården å målarkursen sen när de ä slut ca kl 7 blire stallet sen hem å ta de lungt å vila upp sig för långdags jobb månda de ä så mina dar ser ut just nu jobb+häst+sova..........jaja så äre ne nu ska ja fortsätta här men vi hörs
Ha de gött alla=)=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0