Kan inte fatta....

Dag: 2010-12-16 | Kl: 17:19:46 |Mica´s dag | Kommentera (0)
satt och läste din blogg igen och kollade alla kommentarer ser nu att det är jag till 90% som kommenterat haha så skoj vi hade vi småretades mycket men de gillade vi båda , fattar inte än att du är borta du kommer aldrig skicka mer sms , mms eller ringa vi kommer aldrig mer att kunna ha så där skoj i cammen mer =( och vi som skulle ses i sommar men så blir de inte , det sista jag kommer skicka är en stor röd ros till din begravning , kommer ihåg en gång för längsen då du var mycket ledsen så skickade jag en enkel röd ros via blombud och såå glad du blev över det det glömmer jag aldrig du sa att nåt så fint hade du aldrig fått förut de värmde mig i hjärtat att du tyckte så mycket om den
neej nu blir de lite för mycket igen
skriver snart igen
saknar dig Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0