Tisda....

Dag: 2010-02-16 | Kl: 13:08:19 |Mica´s dag | Kommentera (0)
så va de ny dag igen ........idag har jag ont på höger ben strax under vadmuskeln å fråga mig inte va ´ja har gjoprt för ja har inte den blekaste ont gör de i allafall känns som en sträckning jaja så kan de bli ......idag är jag ledig gött ska snart dra mig mot stallet sen ska ja in å kika hur de går för pappa han håller på å bryter upp i fan gelders hus för där har de vart rejäl vatten läcka försäkringsbolaget va där i går å gav pappa tillstånd å börja bryta när ja kom in i går så stod köksgolvet som en båge säkert en decimeter som högst va som å gå på en luftmadrass nästan .....till hälja kommer dom hem dom har sport lov dom åxå ska bli kul å träffa dom igen =) ne nu ska ja slänga bena i soffan en stund å kika på OS=) men vi hörs
Ha de gött alla=)=)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0