onsdag21e

Dag: 2010-07-21 | Kl: 23:18:55 |Mica´s dag | Kommentera (0)
snabb blogg ska strax sussa jobbat men migrän idag de va ingen höjdare kan ja säja stå å va trevlig å prata med kunder när man har så ont så man ser lite dubbelt inge kul alls när ja kom hem tog ja tabl å la mig sov ca 1½ timme sen har ja vart seg som attan men nu börjar ja bli trött igen så snart sänga här ,, vill berätta en tråkig sak i söndags kväll var de en olycka i närheten av kiosken å den var så allvarlig att en 45 årig kvinna dog , hon hade handlat av mig timmarna innan och samåkt därifrån med sin syster  på bingo senare på kvällen hade dom skilts åt på parkeringen för att åka hem då i korsningen blir olyckan =( såå tragiskt tänker på dom anhöriga och jag fick reda på att hon va tillsammans me släkt till släkten till mig,,,,, fruktansvärt tragiskt detta ...........
nej nu ska jag gå å sova men vi hörs
Ha de gött alla å va rädda om er =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0