åhooj ...

Dag: 2011-08-30 | Kl: 19:19:31 |Mica´s dag | Kommentera (2)
då har de gått ett tag igen sen ja skrev nåra rader , vad har hänt då.... bla i lördags så ble de ett jäkla åskoväder här med en tromb  satan i gatan det är de värsta oväder ja vart me om den tog vårt favvo äppelträd =( de regna sååå möe så det gick inte att se ut genom fönstret över huvud taget sen small de som faan och lyste upp i köket då skickade de ur elkontakten till telefonen så den är trasig men de är de som blev här sen i byn låg de massa träd vid paddocken och plast möblerna där låg långt ut på gärdet bla bords skivan till de möblerna sågs inte till sen runt om så har man hört att massa träd har blåst omkull ja nog om de annars då ... te hälja är de oxhälja i filipstad blir väl upp en sväng behöver strumpor bla sen på söndag åker gubben upp te jämtlann för pyssel med jaktstugan dom har där och älg/björn jakt . ja å idag var emelie in på arbintervju i karlstad och hon har fått jobb riktigt kul för henne till veckan ska hon dit och gå brevid å lära sig och de blir extra jobb underseptember sen från o med oktober får hon schema att jobba efter jättekul för henne =)
ne nu ska ja ta värktab har så ont i panna  å lägga mig i söffa en stund men vi hörs snart igen så ha de gött alla=)
gammalt kort på lilleman hihi så liten då
en favvoplats när jag sitter vid datorn =)
ute på äventyr=)

Postat av: Sanna Azad

Fin blogg!



Annars? Hur är det med dig?



Hur många läsare har du per dag? :)

2011-09-19 @ 21:37:35
URL: http://kurden.webblogg.se/
Postat av: Melissa

Hej, jag hamnade på din blogg när jag var på jakt efter att se om det går att ha stora bilder på sin blogg... du har en trevlig blogg och STORA bilder, det gillar jag. Nu undrar jag hur man gör? Jag har också blogg.se, men mina foton är mycket mindre. Tacksam om du kan tipsa mig om hur jag skulle göra! :)

2011-10-03 @ 14:03:12
URL: http://mestwest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0