15 december....

Dag: 2011-12-15 | Kl: 12:07:10 |Mica´s dag | Kommentera (0)
tror äntligen de börjar vända , va ju i väg i tisdags till doktorn igen då jag inte blivit nåt bättre av penecillinen jag fick dom tog ny sänka som va ännu högre än på torsdagen , han lyssnade och sa lunginflammation jotack de hade jag redan räknat ut för nån vanlig influensa hade jag räknat bort för länge sen då jag insjuknade den 2dec och bara blir sämre och sämre men nu i tisdags fick jag ny penecillin som sagt och den driver ut nåt skit ur kroppen för satan va jag kan svettas imellanåt , ska även iväg på lungröntgen om ca 6-8 veckor , är grymt orkeslös plockade ur diskmaskinen tidigare idag och blev helt slut fick lägga mig isängen ett tag sen är jag skakig och har svårt att fästa blicken svårt att förklara men långt i från bra är jag men men bara hoppas de blir bättre och bättre nu man har ju förlorat så mycket tid har ju varit sängliggande i 14 dar nu , ja julen kommer vilket som och om några dagar får emelie och simon nyckeln till huset så då ska de flyttas grejjer å donas va jag klarar av de märks då nej nu ska jag lägga mig ett tag igen usch så tråkigt hövve vill mycket .......men ta hand om er därute så hörs vi snart igen =)
sophie köpte en ny gosig bädd till Musse =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0