1:a Dec

Dag: 2011-12-01 | Kl: 22:15:15 |Mica´s dag | Kommentera (2)
en slapp dag knappt gjort nåt , va inte alls pigg när jag vakna i morse huvudvärk , värk i kroppen och allmänt seg ingen ork till nåt särskilt , har bara lagat mat inget annat om jag är piggare i morrn ska ja baka lussebröd m mandel fyllning =) aa shit kom på nu har jag pärlsocker tro ????? ja får kolla de sen allt annat har jag de vet jag=)
en blåsig grå trist dag har de vart 6+ å regn delvis , i lördags ställde vi in hästarna på natten för första ggn i höst och inte pga att de börjat bli för kallt nää då dom kan gå ute igentligen till de blir -5 utan problem men problemet är att vi har 7 vargar på skogen nu och den risken tar jag inte ..... usch vill inte ha dom så nära hagen , vår hage går ner till en bäck å på andra sidan bäcken börjar skogen och fågelvägen så är de bara 4-500 m till där dom sett vargarna förra vintern såg grannen en ensam varg lunka längs hagen från järnvägen mot skogen , den följde hagens hela långsida =( vill inte ha dom så tätt inpå .
ne nu ska ja gå å lägga mig börja bli trött men vi hörs snart igen Ta hand om er =)
hihi sååå jäkla söt Våffla=)

Postat av: lilla hjärtat

Några kattnamn kanske..?

Saffran, han kom ju nu nära julen :)

Macaroni

Magoo

Mandel

Simba

Krya på dig och lycka till med baket.

kram <3

2011-12-02 @ 01:12:48
URL: http://littlegirlsheart.blogspot.com
Postat av: lilla hjärtat

Hej =)

Har inte mina andra namntips på nya familjemedlemmen kommit fram? Tittar tillbaka senare för att se.. hör av dig annars.

Kramar om dig!

2011-12-04 @ 10:06:09
URL: http://littlegirlsheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0