Sönda....

Dag: 2011-07-03 | Kl: 15:59:23 |Mica´s dag | Kommentera (2)
japp då va de sönda igen 3 juli lite slappar dag guuuud va ja är trött på försäljare de ringde precis ett 08 nummer å inte tänker ja svara usch är så less på dom de ringde en häromdan ett ställe där jag varit kund för mååånga år sen och jag sa direkt att jag är inte intresserad..... ja men jag ska inte sälja något sa hon du har vart kund hos oss så vi tänkte ge en gåva .... jag är inte intresserad ändå sa jag ....men det kostar inget du får det av oss gratis ......ja men nej tack jag vill inte ha nåt ändå sa jag igen ....å så börja hon fortsätta babbla så ja la bara på att dom inte kan ta en NEJ ja fattar inte BAAH blir galen på dom vet inte hur många gånger jag bara lägger på har dom inte fattat vid mitt andra NEJ så ..ja då lägger ja på :P
Vi har nyss käkat idag blev de bogskinka creme fraice sås å färskpotatis mmm så gött =)
emelie är ute å bättrar på färgen *klipper gräset* =) och jag har bla vart ute ett par gånger och kammar tuva så nu börjar jag se en ände =) mööe päls är borta skulle nog kunna sticka en hel tröja av de haha.....
nä nu ska ja vidare men ha en bra da alla vi hörs=)
en trött goding <3

Postat av: Anonym

håller med dig om dessa telefon försäljare dom är sååå jobbiga! ha en bra dag=)

2011-07-03 @ 18:52:50
Postat av: Anonym

håller med jag med usch för dom :( mysig blogg du har jag gillar den mycket !

2011-07-10 @ 23:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0