sista juni

Dag: 2011-06-30 | Kl: 11:34:45 |Mica´s dag | Kommentera (1)
go förmidda på er där ute ny dag igen och lika varm som igår ´:) idag var dina bättre i benet går utan att visa hälta GÖTT smörjde in henne ändå me kylbalsam för säkerhets skull håller tummarna att de så förblir !
idag då va händer tro ? ingen aning faktiskt ska grejja me middan senare idag blire stekt fisk potatis och stuvad spenat/hemgjord remuladsås då gubben inte gillar spenat !
spohie ligger och sover än och kommer nog göra de ett tag till hon å nåra kompisar har sovit under bar himmel i natt ja de va tänkt att dom skulle sova i vindskydd men en familj hade satt sitt tält tätt intill den så dom hitta en annan plats utan tak men en eldstad dom kom hem tidigt i morse hoppas dom har haft de skoj=)
emelie å simon ligger ute i sola å bättrar på färgen  bah ja håller mig i skuggan ja ;)gillar inte när de blir fööör varmt!
har suttit och skrivit handlar listan på förmiddan jag har en matsedel så det är lätt att skriva listan !
idag tänkte jag göra rabarber kräm =) hmm måste vattna växthuset åxå de torkar snabbt där inne och snart kan ja nog plocka upp dom första potatisarna i lannet de är såå gött me egen bara koka och käka me lite smör och salt :)
nej nu ska ja kila ut på altanen m en köpp kaffe men önskar alla en toppen dag vi höörs=)
goa Dina <3 min plötta dä =)

Postat av: Anonym

Hej vill bara säga att jag gillar din blogg den känns så äkta :) kram

2011-07-03 @ 18:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0