Torsda...=)

Dag: 2011-03-03 | Kl: 18:05:32 |Mica´s dag | Kommentera (0)
en heldag vart de i stan först ut till stodene och hämat en grej mamma köpt som tvättmaskinen ska stå på så den kommer från golvet med inbyggd korg under bra att få upp den lätt att städa under då och korgen att ha tvättmedel mm i efter de vart de till banken och fixa lite där sen blev de  IKEA där vart de lite smått och gött =) nu går min hall i IKEA style

spegelramen har en mocca känsla brun/svart

denn passar mig då jag älskar orkideér

och en skön dörr matta och en lika men något större som hallmatta ,sist jag var på ikea så köpte jag krukor men räknade helfel köpte 4a men skulle haft 8 så köpte 4a till nu till mina orkideér

efter de vart de bergvik mamma skulle kika efter några tallrikar men dom va slut

sen blev de arken zoo där vart de kattsand+ kattmat paket pris nu 99:- ordinarie pris 249:-

sen blev de drive in mc donalds å milkshake sen raka vägen hem

så nu snart blire stallet å släppa in pållarna

nu resten av kvällen blire lungt å gött =)

önskar alla en trevlig kväll =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0