Månda 30 maj

Dag: 2011-05-30 | Kl: 17:48:02 |Mica´s dag | Kommentera (0)
hej hej ....ny vecka igen då å snart äre midsommar hjälp så fort de går idag har jag städat "kontoret" de vart väldans rörigt här när vi skulle tömma köket när vi skulle börja renovera där så mycket ställdes in här inne men idag städades de nu ser man golvet igen
FÖRE
EFTER
lite skillnad blev de gött gött
en ny liten krabat har flyttat in här en kanin bebis emelie å simon har fått en
döptes igår till skrutt
Tiger sitter mycket vid buren och "vaktar"
så sööt
en trött kissonge han tappar tänder nu och är ovanligt trött =)
jag och emelie håller på å bygger en bur till skrutt så han/hon kan va ute åxå
solen skiner och det har blåst som faan under dagen nu har de lugnat sig men enligt väder prognosen så ska de blåse så här hela veckan  FYY
nej nu ska jag göra nåt annat har funderat på å baka mitt långpannematbröd
hmmm ja så fåre bli
Ha de gött alla =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0