29 nov...

Dag: 2011-11-29 | Kl: 17:52:43 |Mica´s dag | Kommentera (1)
ja nu har 1a advent kommit å gått och i lördas å söndas så hängdes de upp julgardiner och la på dukar och ställde fram stakar å stjärnor och tomtar så nu är de bara granen kvar och den klär vi dagen före julafton köpte en ny stjärna som jag hängde i tv-rummet som ja ble väldans nöjd me =) ska plocka ner de som inte ska va kvar av de jag plockade upp ur kofferten och så ska den bäras ner i källarn igen .
Tissongen ble helt slut av att vara me å härja så han slocknade på köksbordet i gardinhögen=) just nu ligger han här mellan mig och datorn och sover =) ja tissongen heter han än vi hade ett namn Gizmo men neeej de är inte en Gizmo ja nån dag ska han väl få ett namn som passar =)har ni några tips på namn???

den nya=)

köket 1a fönstret

köket 2a fönstret


tv-rummet 1a fönstret

tv-rummet 2a fönstret

här höll ja på å bytte gardiner i köket å han skulle va me

här hade han somnat=)

detta tog jag häromdan

trångt?

här ligger han just nu =)
inspektion i kofferten

2 slitna småttingar =)

ne nu ska ja gå å ta mig en macka men vi hörs snart igen ta hand om er därute=)

Postat av: lilla hjärtat

Tack finaste dig för orden i min blogg <3

Kanske kan han heta "Pepsi"?

*kramar*

2011-12-01 @ 14:51:13
URL: http://littlegirlsheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0